Nejdříve zkontrolujte připojení datového kabelu do Vašeho počítače. Zkontrolujte, zda jsou všechna zařízení aktivní (router, switch aj.) a propojena datovými kabely. Pokud je vše jak má být avšak internet nejde, volejte naši servisní linku +420 736 485 151.
Prvním číslem je maximální rychlost přenosu dat k uživateli. Druhé číslo vyjadřuje rychlost přenosu dat od uživatele (v kbps).
Volejte naši servisní linku a my Vám poradíme co dál.
Na optickém připojení je linka symetrická, tedy 1:1. U bezdrátového připojení je poměr 1:4.
Znamená to, že rychlost připojení neklesne pod úroveň, která je uvedena u dané služby. Pokud se tak stane, máte právo na reklamaci.
Ne. Není zde žádné omezení.
U optického připojení ne, u bezdrátového je to 1:4.
Ano, můžete.
Ano, můžete. Tato služba je však zpoplatněna.
Volejte našeho obchodního zástupce p. Dvořáka na telefon +420 736 485 152 (8:00–16:30h).
Výpověď můžete podat pouze písemně. Výpověď musí být vyplěna na formuláři výpovědi (na webu v sekci o nás/dokumenty/vypoved smlouvy). Výpověď podávaná zástupcem musí obsahovat notářsky ověřenou plnou moc. Zaslat na adresu: LAN servis s.r.o., Interbrigadistů 87/2, 750 02 Přerov. O výsledku požadavku bude zákazník informován telefonicky (popř. emailem).