Nefunguje mi internet. Co mám dělat?

Nejdříve zkontrolujte připojení datového kabelu do Vašeho počítače. Zkontrolujte, zda jsou všechna zařízení aktivní (router, switch aj.) a propojena datovými kabely. Pokud je vše jak má být avšak internet nejde, volejte naši servisní linku +420 736 485 151.

Co znamenají dvě čísla rychlosti, např. 15360/8192?

Prvním číslem je maximální rychlost přenosu dat k uživateli. Druhé číslo vyjadřuje rychlost přenosu dat od uživatele (v kbps).

Vypadává mi připojení k internetu, co s tím?

Volejte naši servisní linku a my Vám poradíme co dál.

Jaký je poměr mezi downloadem a uploadem?

Na optickém připojení je linka symetrická, tedy 1:1. U bezdrátového připojení je poměr 1:4.

Co to znamená garantovaná rychlost?

Znamená to, že rychlost připojení neklesne pod úroveň, která je uvedena u dané služby. Pokud se tak stane, máte právo na reklamaci.

Jsem limitován(a) počtem přijatých a odeslaných dat?

Ne. Není zde žádné omezení.

Je připojení agregováno?

U optického připojení ne, u bezdrátového je to 1:4.

Mohu použít svůj vlastní router nebo své vlastní přijímací zařízení?

Ano, můžete.

Mohu požádat o veřejnou IP adresu?

Ano, můžete. Tato služba je však zpoplatněna.

Jsem stávající zákazník a chtěl bych něco změnit ve své smlouvě, kam se mám obrátit?

Volejte našeho obchodního zástupce p. Dvořáka na telefon +420 736 485 152 (8:00–16:30h).

Jakým způsobem mohu dát výpověď?

Výpověď můžete podat pouze písemně. Výpověď musí být vyplěna na formuláři výpovědi (na webu v sekci o nás/dokumenty/vypoved smlouvy). Výpověď podávaná zástupcem musí obsahovat notářsky ověřenou plnou moc. Zaslat na adresu: LAN servis s.r.o., Interbrigadistů 87/2, 750 02 Přerov. O výsledku požadavku bude zákazník informován telefonicky (popř. emailem).